czwartek, 7 sierpnia 2014

Amsterdam / heartbeat

IMG_0190n

Niektóre miasta są piękne do bólu. Odbierają mi mowę, zachwycają każdą najmniejszą uliczką . Sprawiają, że chodzę z aparatem przyklejonym do twarzy i nie mogę oprzeć się licznym westchnieniom.
Jednocześnie czuję, że są to miasta zabytki. Miasta, które oferują godzinne szwędanie się niczym po muzeum w plenerze, ale ciężko w nich dostrzec rytm zwyczajnego dnia, który obudziłby we mnie chęć do życia w takim miejscu.

W Amsterdamie jest zupełnie inaczej, od samego początku przyprawia mnie o szybsze bicie serca. To miasto zachwyca nie tylko licznymi kanałami i pięknymi widokami. Jednocześnie czuję jak tętni w nim życie i mam ochotę dołączyć do tego krwiobiegu na dłużej.

IMG_0501n

IMG_0777n

Amsterdam

IMG_0359n

IMG_1160n

Amsterdam

IMG_0289n

IMG_0673n

IMG_0251n2

IMG_0294n

IMG_0132n

IMG_0135n-horz

IMG_0139n

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. no no, jeszcze chwila i role się odwrócą :D

      Usuń
    2. Przez rok to Ty zdążysz resztę juropy objechać, a ja tylko ten chaerel i chaerel.....

      Usuń
  2. Amsterdam lepszy niż Berlin wg. Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm... chyba tak ale dlatego, że wydaje się być bardziej kameralny, w obu miastach bym chętnie pomieszkała ale Amsterdam wybrałabym jako pierwszy :)

      Usuń
    2. W Berlinie nic nie ma... Wygląda jak zwykłe duże miasto (ale te inne większe miasta mają chociaż to coś ^^) a Berlin nie ma nic. Nie wiem czemu ale ja nie lubię tego miasta. Tak jak ogórkowej, bo nie ;)

      Usuń
  3. Witaj!
    Chce zakupić sobie pierwszą lustrzankę (aktualnie bawię SIE SWOJĄ mala zabawka) i szukam czegoś DLA osoby początkującej. Polecasz swój aparat? Jakie obiektywy do TEGO? Z Góry dziękuję ZA odpowiedz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, obecnie posiadam canona 600D ale przez wiele lat używałam Nikona d60 i uważam, że był to bardzo dobry aparat na początek. Jeśli chodzi o obiektywy za wiele nie mogę powiedzieć, to zależy jaką fotografią chcesz się zajmować, ja cały czas używam standardowego 18-55 mm.

      Usuń
  4. Ojej, Amsterdam wydaje się być taki piękny! Od kilku lat myślę o tej destynacji na wakacje, ale jeszcze nie miałam okazji się tam wybrać. Kto wie, może w przyszłym roku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest przepiękny i jak najbardziej polecam, warto sprawdzać co jakiś czas czy ryanair ma jakieś promocje :)

      Usuń
  5. Wow, jakie piękne zdjęcia.
    Bardzo fajne historie nimi opowiadasz.

    OdpowiedzUsuń